Hva skjer med strategien når «alt er digitalt»?
Åpent seminar
Jobber du i dag innen digitaliseringen har du garantert hørt noen si “Vi skal skape dagligvarehandelens Netflix.”, eller lest “Nå er Spotify for biler her”. De fleste virksomheter, nesten uansett bransje, har som mål å få fart på digitaliseringen og forstår at digitale plattformer er en forutsetning for å lykkes.
I en tid der ny teknologi og nye digitale verktøy nærmest har blitt synonymt med innovasjon, glemmer mange å jobbe med god, gammeldags forretningsutvikling.
8. februar inviterer vi til hybridarrangement på Litteraturhuset for å diskutere hvordan din virksomhet kan jobbe smartere med digital strategi og forretningsutvikling. På arrangementet vil du blant annet lære mer om:
- Rammeverk for å jobbe smartere med digital innovasjon i hele organisasjonen.
- Hvordan jobbe strategisk med å skape kundeopplevelser som gir forretningsverdi.
- Hvordan du utvikler og skalerer nye digitale produkter og tjenester
Vi får besøk av Liv Blom-Stokstad i Gyldendal Akademisk som skal snakke mer om hvordan en av Norges største forlagsgrupper jobber strategi og digitalisering. Vi får også besøk av Simona Trombetta, direktør for kjedeutvikling og tjenester i Bertel O. Steen, som skal dele sine tanker om mobilitet, ny teknologi og digitalisering.
Jorunn Øyna, direktør for strategi og rådgivning i Forte Digital, leder arrangementet og vil dele sine beste råd for hvordan din virksomhet kan jobbe smartere med digital strategi.
Program
0845-0900: Kaffe og registrering
0900-0910: Velkommen til seminar
0910-0930: Gyldendal Akademisk
0930-0945: Pause
0945-1005 Bertel O Steel
1005-1030 Panel og Q&A