Med hjerte for kunden

bookmark

Frokostseminar om god kundekommunikasjon

onsdag 18. november 2015, kl. 09:00

Sal: Amalie Skram

Arrangør: Itera

Inngang: Gratis

Hva skal til for at ansatte og virksomheten blir kundeorientert? Alt henger sammen med alt, og kommunikasjonen blir ikke sterkere enn det svakeste leddet. Det handler ikke bare om språk, men om kultur, organisasjon, merkevare, omdømme og identitet.

Kom og hør Språkrådet forklare hva klarspråk er og hvordan det kan styrke relasjonene med målgruppene dine. KLP forteller om hva de har gjort for å skape god kundekommunikasjon og hvilke oppsiktsvekkende resultater de har oppnådd.

Varer fra kl. 09.00-11.00. (Registrering og frokost fra kl. 08.30)

AGENDA
08.30 – 09.00: Registrering, frokost og rykende varm kaffe
09.00 – 09.30: Klarspråk – en forpliktelse og demokratisk rettighet. Margrethe Kvarenes, rådgiver i Språkrådet
09.30 – 10.00: Fra ord til handling. Jorunn Aarskog og Stein Arne Nistad, seniorrådgivere i Itera
10.00 – 10.15: Pause
10.15 – 10.45: Redd Kåre-aksjonen! Linda Nilsen Methi, fungerende kommunikasjonsdirektør i KLP
10.45 – 11.00: Vi oppsummerer!

VELKOMMEN!

Vi er dessverre fullbooket, men ønsker du å sette deg på venteliste, send en mail til Line.Myr@itera.no